مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-11سياسي

پایان ورودی زباله 17 شهر گیلان به سراوان/ فاضلاب رودخانه های رشت تصفیه می شود


نماینده رشت و خمام در مجلس، با بیان اینکه رییس جمهور و وزیر کشور و استاندار گیلان با جدیت پیگیر موضوع پسماند سراوان هستند، عنوان کرد: طبق قول رییس جمهور و وزیر کشور پایان سال جاری پایان ورودی زباله 17 شهر گیلان به سراوان خواهد بود.

- ایسنا/گیلان نماینده رشت و خمام در مجلس، با بیان اینکه رییس جمهور و وزیر کشور و استاندار گیلان با جدیت پیگیر موضوع پسماند سراوان هستند، عنوان کرد: طبق قول رییس جمهور و وزیر کشور پایان سال جاری پایان ورودی زباله 17 شهر گیلان به سراوان خواهد بود.

محمدرضا احمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت برنج برای استانی شمالی از جمله گیلان، اظهار کرد: هفته گذشته با وزیر جهاد کشاورزی جلسه ای برگزار کردیم و نسبت به حفظ تعادل قیمت برنج در استان های شمالی تذکر داده شد.

وی با بیان اینکه با وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان مربوطه جلساتی جهت خرید تضمینی برنج برگزار کردیم، افزود: باید برای برنج نیز به عنوان یک محصول استراتژیک مانند گندم خرید تضمینی در نظر گرفته شود.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم جلوگیری از توزیع زیاد برنج خارجی وارداتی، عنوان کرد: تا پایان سال گذشته اجازه ندادیم برنج وارداتی در بازار توزیع شود و لذا دولت اقدام به نگهداری برنج های خارجی در انبار کرد و بعد از آبان ماه شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ورودی زباله 17 شهر گیلان به سراوان/ فاضلاب رودخانه های رشت تصفیه می شود

پایان ورودی زباله 17 شهر گیلان به سراوان/ فاضلاب رودخانه های رشت تصفیه می شود